Marka bilinirliğini artırmak, yeni müşteriler kazanmak ve satışları artırmak gibi hedeflere ulaşmak için dijital araçların mevcut pazarlama faaliyetleriyle birleştirilmesini hedefler.
Sosyal medya reklamcılığı, markaların, ürünlerinin veya hizmetlerinin, sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlelerine ulaşmak için kullandıkları bir dijital pazarlama stratejisidir.
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), web sitelerinin organik arama sonuçlarında daha üst sıralarda görünmesini sağlamak için yapılan bir dizi teknik ve stratejilerin uygulanmasıdır.
Programatik reklamcılığın, diğer dijital reklam kanallarından en büyük farkı, daha detaylı hedefleme, daha mikro lokasyon ve reklam alanlarından üzerinde daha fazla kontrol sağlayabilmesidir.
Dijital Audit ile mevcut tüm dijital faaliyetlerinizi inceleyerek dijital performansınızı değerlendiriyor ve geliştirmek için yapılacak eylemleri tespit ediyoruz.