Pazarlaması
Arama motoru pazarlaması (SEM), dijital pazarlama stratejileri arasında en popüler ve etkili yöntemlerden biridir. SEM, arama motorlarında reklam verme yoluyla hedef kitlelere ulaşmayı sağlar. SEM’in en büyük avantajlarından biri, reklamların doğrudan arama sonuçlarında görünür olmasıdır. Bu sayede, hedef kitlelere doğru zamanda ve yerde ulaşılması mümkün olur. SEM, Google, Yandex ve Bing gibi arama motorlarında yapılabilir.
SEM kampanyalarını geliştirmek için aşağıdaki adımları takip ediyoruz:
1- İşletme hedeflerinizi belirliyoruz ve bu hedeflere ulaşmak için uygun SEM stratejisini oluşturuyoruz.
2- Rakiplerinizi ve pazar hacminizi analiz ediyor, böylece rakiplerinizin neler yaptığını, hangi anahtar kelimelerde reklam verdiğini ve reklam bütçelerini nasıl kullandıklarını analiz ediyoruz.
3- Hedef kitlenizi kategorize ediyor ve kampanyalarımızı bu kategorilere göre tasarlıyoruz.
4- Kampanyalarımızı sürekli olarak analiz ediyor, performansını ölçüyor ve gerekli optimizasyonları sağlıyoruz.
5- SEM’in doğasına uygun bir şekilde sık ve devamlı yaptığımız optimizasyonlar sayesinde çok kısa sürelerde markalarımız için en yüksek verimi elde ediyoruz.