Reklamcılık
Programatik reklamcılığın, diğer dijital reklam kanallarından en büyük farkı, daha detaylı hedefleme, daha mikro lokasyon, çok daha büyük bir network havuzu ve reklam alanlarında daha fazla kontrol sağlayabilmesidir. Önceden belirlenmiş kriterlere göre hedef kitlenin davranışlarını takip ederek segmentler oluşturulur ve bu segmentleri kullanarak reklam bütçesinin çok daha verimli kullanılmasını sağlar.
Programatik reklamcılıkta, reklamverenler, reklam gösterimlerini yapmak için birçok farklı kanalı kullanabilirler. Bunlar arasında mobil uygulamalar, web siteleri, sosyal medya platformları ve video platformları gibi çeşitli dijital kanallar bulunur.
Accurate Digital olarak kendi Trade Desk’imiz ve açık artırmaları gözlemlemeye olanak tanıyan özel yazılımlarımız sayesinde stratejistlerimiz çok daha tutarlı veriler elde ederken aynı zamanda yıllarca biriken iç görü deneyimlerini birleştirirler. Deneyime dayalı iç görü ve tutarlı verilerin pekişmesiyle ortaya mükemmeli yakalayan sonuçlar ve uzun soluklu iş birlikleri çıkarıyoruz.